Les enquestes de satisfacció dels clients, que Ciments Molins Industrial realitza en períodes bianuals, han atorgat una mitjana de 4,41 (sobre una escala de 5) a les diferents magnituds valorades durant l’any 2021. Recepció i entrega de comandes, la gamma de productes, el servei tècnic i l’administratiu, la relació comercial i el web corporatiu han assolit uns resultats excel·lents, però cal destacar-ne la valoració donada als productes, que ha sigut del 4,70, la nota més elevada de totes les categories.
La bona feina de l’empresa ha aconseguit el reconeixement dels clients a través d’una metodologia d’avaluació que ha implicat el 85% dels usuaris de ciment pòrtland. Un producte que, en el seu conjunt, representa pràcticament el 92% de les vendes dels ciments de CMI. Aquest volum de respostes aporta una gran fiabilitat als resultats obtinguts.
Les enquestes es realitzen aprofitant les visites comercials. El sistema consisteix a què els usuaris valorin de 1 a 5 (sent 1 la pitjor i 5 la millor puntuació) l’oferta de l’empresa en productes i serveis. Les preguntes que es formulem, i que es contesten de forma individual, abracen pràcticament tots els àmbits de relació comercial amb el mercat.
En tots els apartats la valoració s’ha situat per sobre de 4, i la valoració global de l’empresa on expressen si la recomanarien a tercers ha estat del 4,47 (un valor per sobre de la mitja total).